BU BLOGDA ARA

20 Ağustos 2017 Pazar

Sunny Days with Trendbende

Trendbende instagramda çok aktif hesabı olan bir giyim firması. Ben de instagram hesaplarını farkedip takibe almıştım.Sitede oldukça uygun fiyatlı ve kaliteli ürünler var.Ben de geçenlerde bir alışveriş yapma fırsatı buldum ve 2 elbise aldım kendime.Kırmızı ayakkabılarımı giymek için aradığım fırsatı bulmuş oldum.Ama o kombini diğer posta saklayacağım :)


Öncelikle siteden biraz bahsedeyim.Müşteri hizmetleri oldukça ilgili olduğu için ilk artı puanını burdan kapıyor. 7 gün içinde ürün teslim, değişim ve ücretsiz iade fırsatı sundukları için hayal kırıklığına asla sebebiyet vermeyecek bir müşteri memnuniyeti anlayışları var. Bence gelen ürünler de harcanan parayı hak ediyor.


Bu elbise ise tam yazlık! Kumaşı yumuşacık, zaten kendisi uçuş uçuş, sevildikçe sevilesi..Tek sorunu astarsız olması. Onu da içine jüpon giyerek hallettim, geriye bana elbisenin tadını çıkarmak kaldı.






Ayakkabılarım ve çantam Derimod. Bu sene de uğrak mekanım Derimod oldu, her yıl kendime bir kurban seçiyorum. Derimod'dan epeyce alışveriş yaptım.Bu ayakkabı ve çanta da kesinlikle favorilerim arasında.




Saçlarımı ısıl işlem uygulayarak kuruttuktan sonra aklım başıma iyi geldi.Saçlarımı dinlenmeye aldığım için, yazın kurtarıcısı hollanda örgüsüne dadandım. İyi de oldu bence, saçlarım rahat,ensem rahat,görüntü güzel daha ne olsun:) 



Elbise: Trendbende (44.90 TL)
Ayakkabı: Derimod (135 TL)
Çanta: Derimod (90 TL) 



Umarım kombini sevmişsinizdir.
Sevgiler..

1 yorum:

  1. Elbisenin fiyatı çok uygunmuş; ayrıca da tarza bayıldım! Güle güle giy Gonca'cım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)