BU BLOGDA ARA

9 Mart 2015 Pazartesi

Loreal Infallible Fondöten // 125 Natural Rose

MAC Studio Fix Fluid fondöteni ne kadar çok sevdiğimi şurada uzun uzun anlatmıştım.O fondöteni bitirince tenime uygun rengi olmadığı için başka bir fondöten almak durumunda kaldım.Çok fazla düşünmeden, hakkında bir çok olumlu ve olumsuz yorum okuduğum Loreal Infallible fondöteni tercih ettim.

Loreal İnfallible Fondöten Kullananlar, Loreal İnfallible Fondöten Yorumları

Fondöten alırken tam olarak beklentilerimi karşılayacak bir ürün tercih etmeye özen gösteririm. Bu beklentilerimi göz önünde bulundurarak bu fondöten hakkında ne çok olumlu ne de çok olumsuz şeyler söyleyeceğim.
Öncelikle fondötenin fiziki özelliklerini çok beğendim.Pompalı cam şişesi, şık ve kullanışlı. Pompası uygun miktarda ürünü almayı sağlıyor. Fondötenin kokusu var mı yok mu fark edilmiyor bile.

Loreal İnfallible Fondöten Kullananlar, Loreal İnfallible Yorumları

Asıl önemli kısım burası :) Fondötenin en açık rengi olan 125 numara Natural Rose'u aldığım halde çok az koyu geliyor ama zamanla renk oturduğu için sorunsuz bir şekilde kullanıyorum.Fondöten yarı akışkan kıvamlı, kolayca dağıtılıyor ve ciltle kolay bütünleşiyor.Fakat sabitlenmesi biraz sıkıntılı, sürdükten 3-4 saat sonra bile bulaşma yapabiliyor. Cildimin yağlanıp fondöteni kusuyor olması buna sebep oluyor, buradan anlayacağınız gibi fondöten karma/yağlı ciltler için biraz riskli bir seçim, gün içinde de fondöteni pudrayla desteklemek şart.Kapatıcılığı ise orta,gözeneklerin ve cilt problemlerin görünümünü oldukça hafifletiyor, renk eşitsizliklerini güzel dengeliyor. Bu açıdan ise bu fondöten beklentilerimi karşılıyor.  

Loreal İnfallible Fondöten Kullananlar, Loreal İnfallible Fondöten Yorumları

Fondöten glowy bitişli olduğu için yağlı ciltlerde pudra desteği olmadan 'parlak' bir görünüm sağlıyor -kuru ciltlerde harika duracaktır-. O yüzden doğal görünüm beklentimi karşıladığını söyleyemeyeceğim, gün içinde parlama yaptığı için doğal ve aydınlık görünümden çok, parlak, 'fondötenim ben ve cildindeyim' görünümü veriyor. Kalıcılığı ise iyi, gün sonuna kadar beni idare ediyor fakat 24 saate kadar iddiası biraz ütopik olmuş. 

Sonuç itibariyle karma yağlı ciltler için çok uygun olmayan ama pudra desteğiyle kullanılabilir, kuru ciltlerin ise çok sevebileceği bir fondöten Loreal Infallible.. Ben bu fondöteni tabii ki bitireceğim ama cilt tipime uygun başka bir fondöteni almayı da ihmal etmeyeceğim:) Siz de ürün hakkındaki görüşlerinizi paylaşmayı ihmal etmeyin.

Not: Detaylı swatch yapamadım, yazıyı taslakta fazla bekletmek istemediğim için bu şekilde yayına aldım.

Sevgiler..

3 yorum:

  1. merhabalar,
    ben Maybelline Affinitone 24 hour Fondoten kullanıyordum Loreali gördüm bir yerden duydum sanırım hatırlamıyorum 48 saat dayanıklı falan gibi bir şeyler deneyelim dedim ama bin pişmanım yüzümde inanılmaz sivilceler çıktı onuda geçtim sabah 8 de makyaj yapıyorum saat 11 de yüzümde garip garip makyaj lekeleri oluşuyor sanki yüzümde hastalıktan lekeler var gibi oluyor 48 saat kalıclıktan eser yok görende önceki günün makyajıyla uyumuş kalkmış gelmiş der bana kesinlikle tavsiye etmiyorum ayrıca verdiğim paraya üzüldüm Maybelline daha hesaplı ve daha güzel her malzemesi için aynı şey geçerli.

    YanıtlaSil
  2. Merhaba iki yıl önce yazsanız da cevap vermek istedim loreal infallible fondöten 3 yıldır kullanıyorum tek bir sıkıntı yaşamadım ve üç yıldır düzenli olarak aldığım fondötendir Emin'im ki cilt tipinize uygun degıldı çünkü ben de gerçekten kalıyor ve hiç sivilce yapmadı

    YanıtlaSil
  3. Merhaba iki yıl önce yazsanız da cevap vermek istedim loreal infallible fondöten 3 yıldır kullanıyorum tek bir sıkıntı yaşamadım ve üç yıldır düzenli olarak aldığım fondötendir Emin'im ki cilt tipinize uygun degıldı çünkü ben de gerçekten kalıyor ve hiç sivilce yapmadı

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)