BU BLOGDA ARA

1 Ekim 2014 Çarşamba

Farmasi Dr.C.Tuna Aynısefa Yağı Cilt Bakım Kremi

Farmasi, Avon ve Oriflame gibi katalog üzerinden satış yapan bir Türk firması.Firmanın ürün yelpazesi oldukça geniş olmakla birlikte deneyimlediğim ve bloglardan okuduğum kadarıyla oldukça başarılı ürünleri de var. Aynısefa Yağı Cilt Bakım Kremi ise firmanın iddialı ürünlerinden biri zira piyasaya çıkmadan önce fazlaca reklamı yapıldı.


Aynısefa bitkisini yeni duyan biri olarak etkilerini okuyunca bir cilt kreminin içine konulabilecek en mantıklı içeriklerden biri olmuş bence.Bitkinin etkileri şu şekilde; 


Etkilerini okuyunca bana hak verdiniz değil mi? Özellikle çilleri olan biri olarak kremin etkileri nasıl olur çok merak ediyordum.Firmanın nazik gönderimi sayesinde de ürünü deneme fırsatım oldu.Kremin kapağını açtığımda sarı renkli, mis kokulu bir "vazalin" ile karşılaştım,yapısal olarak vazaline çok çok benziyor. Paraben içermeyen ve  hassas ciltler için uygun bu kremi cildime denemeden önce ellerime sürerek emilimini gözlemlemek istedim. Ellerime uyguladığımda cildim için fazla yağlı olduğu fark ettim,emilimi de  hızlı değil, tamamen emilip elinize bir şey sürdüğünüz hissinin kaybolması 8-10 dakikayı (bizzat zaman tuttum) buluyor.O yüzden gün içinde, sık kullanım için uygun bir krem değil.. 


Ama gece yatmadan önce bakım kremi olarak kullanmak için oldukça uygun ve iş gören bir krem. Baş ucu kremim oldu diyebilirim.Yatmadan önce ayaklarıma, ellerime ve dirseklerime uyguluyorum. Ellerim meslek gereği çok yıkanmaktan ve sık sık dezenfektana maruz kalmaktan çatır çatır kuruyup, gerilmişti.Ürünü elime geçtiğinden beri kullanıyorum,ellerimin kuruluğu ve gerginliği geçti.Özellikle de ayaklarımda verdiği sonuçtan memnunum, ayak kremi sürmekten  ve çorap giymekten aciz olduğum için topuklarım kuru ve çatlak oluşumuna oldukça yatkın, biraz daha ihmal edip bakmazsam sonrası feci (idi). Aynısefa yağı kremini geceleri ayaklarıma sürüp bir çorap giyiyor ve yatıyorum.Kremi kullanmaya başladığım günden beri bu uygulama sayesinde topuklarımda gözle görülür bir iyileşme oldu.O pütürlü,takılan, rahatsız eden yüzey görsel olarak hala var ama bir yere sürttüğünde rahatsızlık vermiyor.Kremi düzenli kullanmaya devam edersem görsel olarak da iyileşme olmasını umut ediyorum.

Yüzüme uygulamak için çok yağlı olduğunu düşündüğüm için cildimde kullanmayacağım. Zaten cildim fazlasıyla yağlı.Gerçi çiller ve izler üzerindeki etkisini çok merak ediyorum ama kullanmaya cesaret edemedim.Bu krem yerine direk Aynısefa yağı alıp deneyeceğim sanırım. 

Bu kremi kullananların, özellikle yüzüne kullananlar varsa yorumlarını bekliyorum.Ürünü Farmasi Kataloğundan inceleyip dilerseniz indirimli olarak 21 TLye alabilirsiniz :) 


*Tanıtım Ürünüdür.

Sevgiler..

32 yorum:

  1. bana da yüz için çok yağlı gibi geldi özellikle hava da daha sıcak olduğu için kullanamadım. biraz daha soğuklar gelsin bir süre yüzümde deneyeceğim bakalım ne olacak..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullanmadim ama kullanmak için can da atiyorum aslinda, etkilerini cok merak ettigim bir krem oldu.Kis iyice bastirsin ben de bir kac deneme yapacagim 😊

      Sil
    2. Yüz için ayrı bir yuz kremi de mevcut yağ oranı dengelenmis bir şekilde

      Sil
  2. Farmasi Satış Üyelik ve Bilgi için yardımcı olabilirim www.farmasi-kayit.com
    instagram : @farmasimarketim

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanmanız ve şifa bulmanız dileğiyle...
    Ürün temini ve siparişi için profilimize uğramayı unutmayın!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kremi cildim yani yüzüm için verdiler ama yorumlarda hep el ve dirsekler için kullanıyorlar yanlışmı kullanıyorum yada onlarmı yanlış biliyor aydınlatırmısınız

      Sil
  4. Bende henuz denemeye basladim el ve ayak bakimi icin super fikir 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildimde de denemeyi istiyorum ama bu haliyle bile benim fazlasiyla memnun kaldigim bir krem oldu 💕

      Sil
  5. http://www.farmasimarketing.com/marketing/default.aspx…
    Kayıt ve detaylı bilgi için bana ulaşın lütfen...

    YanıtlaSil
  6. http://www.farmasimarketing.com/marketing/default.aspx…
    Farmasiye kayıt olmak ve detaylı bilgi almak için bana ulaşın lütfen..

    YanıtlaSil
  7. Hassas cilt için 50 faktör güneş kremi ni almak istiyorum ama yağlı bi cilde sahibim daha çok yağlandırmasından korkuyorum ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  8. Farmasi'nin en güzel ürünlerinden biri. Herkese tavsiye ederim. Gece yatarken gerekli temizlikten sonra sürün farkı görün.

    YanıtlaSil
  9. www.farmasisatis.com farmasi ürünlerini online satış sitemizden üye olmadan da alabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  10. Yağlı ve akneye meyilli cilt için çay ağacı özlü yüz yıkama jelini kullanabilirsiniz . Ph dengesini saglayip akne ve sorununu ortadan kaldırıyor . Bilgi ve Sipariş için instagram hesabindan @farmasi_farmasii ulasabilirsiniz

    YanıtlaSil
  11. Sonuç? Yüz kremi olarak sunulan bu ürünün asıl amacına uygun kullanabilen ve yorum yazan yok mu yani?

    YanıtlaSil
  12. Sonuç? Yüz kremi olarak sunulan bu ürünü asıl amacına uygun olarak kullanan ve yorumunu etkisini memnuniyetini şikayetini belirten yok..ilginç olan sevgili goncanıngüncesinde kendisinin de el ve ayaktaki sonuçlarını yazması, oysa el için olan zaten ayrı bir ürün, bu başlığın içi boş kalmış gibi. Lütfen karma veya yağlı ciltlerde yüzde kullananlar sonuçlarını paylaşsınlar, faydalanalım..sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Farmasinin mucizevi ürünlerinden biri bir kullanıcı olarak tavsiye ediyorum. İletişim 0542 394 3838
    www.farmasin.com

    YanıtlaSil
  14. Herkese merhaba su an bu yaziyi okumus olduguma cok sevindim cunku yazar da dahil herkesin aynisefa kremimizle ilgili bilgi eksigi var normal olarak.. ben farmasi temsilciligi yapiyorum ve bunu kendime vazife bildim su an... yuz bolgesine uygulanacaksa biz aynisefayi kuru ciltlere oneriyoruz yaglu ciltler icin tercihiniz cay agaci yagi kremimiz olmali ... ayni sefa hamile catlaklari, yanik izleri, ciller,ameliyat izlerini gidermekte kullandigimiz bir urunumuzdur...asiri kuruluk problemi yasayanlara da oneriyoruz haliyle... cildiniz asiri yagliysa bu kremi yuz bolgenizde kullanmaniz belki sivilcelenme yapabilir dolayisiyla...size cay agacini oneririm... sevgiler..gule gule kullanin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yüzbölgemde kullandım 1 hafta oldu sivilce oluştu ama bu kremi yanağımda bulunan güneş yanığı lekesi için kullanıyorum.bu durumda kremi kullanmayı kesmeli miyim

      Sil
    2. cildim kuru olduğu için bu yorumları görünce aynı sefa yağı yüz kremini aldım ve kışın bir kaç hafta sabah akşam kullandım hatta çok soğuk olduğunda gün ortasında da kullandım sonra bir sabah kalktım ve yüzüm pul pul olmuş tabi ki ben soğuktan sandım kullanmaya devam ettim yüzüm iyice kurudu ve kıpkırmızı oldu bu yüzden bir kaç gün ortalıkta pancar gibi gezdim herkes yüzüne noldu dedi sonra ablam da bir kere kullandı ve onun da yüzü pul pul oldu bunu görünce kremi bıraktım ve hindistan cevizi yağı sürmeye başladım 2-3 güne geçti .Yani söyleyeceğim o ki sakın yüz kremini almayın onun yerine hindistan cevizi yağı alın hem daha ucuza gelir.

      Sil
  15. FARMASİ ÜRÜNLERİMİZİ DENEMEK KULLANMAK İSTER MİSİNİZ ? SATIŞ YAPMAK ZORUNLULUĞU YOKTUR HER AY SİPARİŞ GİRME ZORUNLULUĞU YOKTUR SATAMAM DİYE DÜŞÜNMEYİN HER AY YAPTIĞINIZ KİŞİSEL BAKIM ALIŞVERİŞİNİ FARMASİDEN YAPSANIZ BİLE KARGO SINIRINI AŞARSINIZ BİRKAÇ ARKADAŞINIZLA ORTAK ALIRSANIZ TAMAMDIR. ÜYE OL 99TL SİPARİŞE KARGO ÜCRETSİZDİR BAŞLAMAK İÇİN ADIM ATMAK GEREK LÜTFEN ÇEKİNMEYİN BİZE ULAŞIN.ÜRÜNLERİMİZ %100 TÜRK MALIDIR. DİĞER MARKALARI ALIP YABANCILARA PARA KAZANDIRACAĞIMIZA YERLİ ÜRÜNLERİMİZİ KULLANALIM. HEPSİ %100 DOĞALDIR. PARABEN,TRİCLOSAN,AĞIR METAL,FOSFAT,FORMALDEHİT,FİTALAT İÇERMEZ. ÜRÜNLERİMİZİN HEPSİ SAĞLIK BAKANLIĞINDAN ONAYLIDIR.HELAL ÜRÜNLER SERTİFİKASINA SAHİPTİR.HAYVANLAR ÜZERİNDE TEST EDİLMEZ.SADECE KOZMETİK DEĞİL DR. CEVDET TUNA'NIN ÜRETTİĞİ SAĞLIK ÜRÜNLERİ(MASAJ JELLERİ,GIDA TAKVİYELERİ,DİŞ MACUNLARI,AYAK BAKIM ÜRÜNLERİ,TEMİZLİK MALZEMELERİ) DE VARDIR. DETAYLI BİLGİ İÇİN MESAJ ATIN VEYA AŞAĞIDAKİ LİNKTEN ÜYE OLUN VE GÖRÜN.(üyelik ücreti yoktur)

    http://www.farmasimarketing.com/marketing/default.aspx?RefId=94eb293c-592a-45d9-b44e-e35e708ade40
    NOT: FARMASİYİ İLK KEZ DUYANLAR ARAŞTIRIRSA ÜNLÜ BLOGGERLARIN BİLE TERCİH ETTİĞİNİ, KULLANANLARIN YAZDIĞI YORUMLARI,ALINAN POZİTİF ETKİLERİ GÖREBİLİRSİNİZ.

    YanıtlaSil
  16. Mrb ben hamileyim daha onceki çatlaklarım ve yeni çatlak oluşumunu engellemek için sipariş verdim ama daha kullanmadım bu konuda deneyimi yada bilgisi olan varsa cvp yazarmı sınız iyi sonuç alırmıyım yada hamilelige herhangi bi yan etkisi varmıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürün içeriği bilgim çok iyi olmadığı için hamilelikte bir sorun yaratacak içerikler mevcut mu bilmiyorum.Genel olarak söyleyebileceğim şey hamilelikte kozmetik içeriklerden uzak durmanız gerektiği.Ya da çok temiz içerikli ürünler tercih edin. Doğal yağlarla da gerginleşen bölgelerinize masaj yapabilirsiniz.(zeytinyağı badem yağı mesela)Çatlak oluşumunu engellemek önemli. Çünkü oluştuktan sonra gidermenin bir yolu yok.

      Sil
  17. Ben yeni doğum yaptım 22 gün oluyo çatlaklar için kullanmak istiyorum daha önce kullanan ve memnun kalan var mı acaba geçiriyo mu ona göre almak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, maalesef doğumdan sonra oluşan çatlakların iyileşeceğini sanmıyorum.Benim bacaklarımda ani kilo alıp vermekten dolayı oluşan çatlaklar var, ve belimde de bir miktar doğum sonrası çatlak var.Bu krem de dahi çatlakları giderecek bir ürü yok maalesef. Daha çok çatlamayı engelleyerek çalışan bir mekanizma söz konusu..

      Sil
  18. Farmasi ürünleri sağlığınıza sağlık katar.
    Bilgi için www.farmasin.com

    YanıtlaSil
  19. Ya ben anlamiyorum.size farmasiyi övmeniz icin kac para veriyolar acaba.satis yapan danismanlarin urun bilgisi yok.hangi cilde ne iyi gelir bi haberler.birtanesine zor bela ulastim ilk defa kullanacagim icin urunler hakkinda bilgi almak istedigimi soyledim.cildimin nasil oldugunu kac yasinda olduguma varana kadar detayli olarak anlattim.bana bir set onerdi.baska bir danismanla gorustum o farkli bisey dedi.velhasil kelam internetten kendim farmasi urunlerinu arastirarak siparis verdim sonunda.bu markayi en cok helal sertifikali diye almak istedim.urunler iyi olabilir,lakin neyi nasil kullanacagimi,nicin kullanacagimi bilmedikten sonra almanin ne faydasi var.satis yapmak milleti uye yapmak kolay.urun hakkinda bilgileri yok danismanlarin.paramin yarisi gereksiz urunlere gitti.simdi aldiklarimi kullaniyorum mecburen ama bir daha almayi dusunmuyorum.hepsinin derdi kendi ceplerini dusunmek.bari markanin adini kirletmetin ya.ya adam gibi ögrenin saticaginiz urunu ya da yapmayin bu isi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ürünleri tanitmak için herhangi bir ücret almadim, yazi kisisel yorumlarimi içeriyor.Ben de sizin gibi sadece kullaniciyim.Firmayka herhangi bir bağlantim yok,danismanlik yapmiyorum.Bahsettiginiz durumlari firma yetkilieri degerlendirip çözüm bulmali diye düşünüyorum.Ayrica bakim ürünlerinden alinan sonuc kisiden kisiye degisebiliyor.Sevgiler..

      Sil
  20. anlatım çok iyi olmuş elinize emeğinize sağlık. Farmasi ile ilgili böyle makalelerin sitelerde yayınlanması çok sevindirici. Farmasi Üyelik

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için değerli , üşenmeyin yazın :)